Waar vermogen en ondernemerschap samenkomen
Als verse start-up stapten ze hier binnen. De heren van OON, met een fantastisch concept. Het idee: zakelijke vastgoedfinanciering voor ondernemers, gefinancierd door investeerders. Alles lag nog open van naam tot huisstijl en van merkverhaal tot communicatiemiddelen. Een project waar we volledig onze tanden in kunnen zetten. Samen met Anniek – AanZet Communicatie – bedachten we de naam en creëerden we het fundament, de merkbasis. Vervolgens bouwden wij hierop verder en ontwikkelden de visuele identiteit.
Branding
OON is een verbastering van het woord ‘own’, oftewel bezitten / eigenaarschap. De naam is kort, maar krachtig. OON is een facilitator en accelerator van groei. Door vermogen en ondernemerschap samen te brengen, creëren zij een omgeving waarin ambitie, ondernemerschap en lef de ruimte krijgen en waarin vermogen op een veilige manier rendeert. OON creëert nieuwe kansen voor de financiering van zakelijk vastgoed.
Je hebt ideeën. Overtuiging. Ambitie. Dit was ons startpunt voor het ontwikkelen van de visuele identiteit: het logo, beeldtaal en patronen. OON is daadkrachtig, weet van doorpakken, is eerlijk en benaderbaar. Het icoon boven het logo is in een hoek van 20 graden geplaatst en dit is in de volledig huisstijl doorgevoerd. We kozen voor een kleurenpalet wat een zakelijke uitstraling heeft en door de rode kleur, een tikkeltje eigenzinnig is.
Web development
Online is de plek waar OON hoofdzakelijk in contact komt met haar doelgroep. Investeerders en ondernemers kunnen hier alle informatie vinden die zij nodig hebben. Of je in aanmerking komt om jouw bedrijfspand te financieren via OON? Doe dan de OON-proof check! Binnen een minuut heb je je antwoord.Uiteraard is de huisstijl hier volledig in doorgevoerd en is de website responsive. Mobiel is immers het meest gebruikte middel om een website te bezoeken.